Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

iet als een responsieve schoen

Posted by Labi1995 
iet als een responsieve schoen
September 17, 2018 02:19AM
Ik ben hopeloos achter met het beoordelen van schoenen in mijn steeds groter wordende collectie, dus mijn doel in de komende paar weken is zoveel mogelijk knock-out te slaan voor schoenen die ik tot nu toe dit jaar heb gerund. Ik dacht dat ik zou beginnen met een persoonlijke favoriet - de Mizuno Cursoris. Nog dit jaar bracht Mizuno twee loopschoenen met een nulverloop uit, de Cursoris en de Levitas. Ik publiceerde een recensie van de twee schoenen door mijn vriend Frederic, en op basis van zijn opmerkingen was ik echt ge?ntrigeerd door de Cursoris en moest ik het Adidas Superstar Mens zelf proberen. Ik ben blij dat ik dit heb gedaan, want ik zou het een van de beste schoenen noemen die ik dit jaar heb gerund! (Onthulling: deze schoenen werden gratis ter beoordeling Nike Air Max 1 Womens aangeboden door een Mizuno-rep met veel tatoeages) Nike Air Presto Mens De Mizuno Cursoris weegt iets meer dan 7oz in mijn maat 10. Het is een schoen met een nulverval en een stapelhoogte van 18 mm hiel, 18 mm voorvoet. Hoewel ik in veel schoenen tot een 10,5 ben gegaan, is de Cursoris ruim in zelfs een maat 10 op mijn voeten, dus ze kunnen zelfs een beetje groot lopen. Eenvoudig gezegd, de pasvorm van de Mizuno Cursoris is bijna perfect op mijn gemiddelde breedte voet. Het zit strak door de hiel en de middenvoet (er is milde ondersteuning van de voetboog), en opent in een ruime toebox. Ik zou zo ver willen gaan om te zeggen dat dit een van de best passende schoenen is die ik bezit - uiterst comfortabel. De toebox in het bijzonder schijnt - het bovendeel in de regio van de voorvoet is samengesteld uit een elastisch, open gaas dat ongelooflijk goed Nike Air Max 90 Mujer ademt. Het is zo open dat er puin in de schoen kan komen zebyswiedzial.pl als je off-road gaat, maar ik zal die wisselwerking nemen voor een coole rit in de zomer. Ik zou willen dat meer schoenen deze aanpak zouden nemen met ademend vermogen - de dichtstbijzijnde vergelijking die ik kan bedenken is de oude Newton-afstand.
De rest van het bovendeel is heel eenvoudig - geen hielkap, gladde binnenafwerking geschikt voor sokloos lopen en een uitneembare binnenzool (onafgewerkt onder). Het bovendeel omhult de voet goed zonder overdreven gestructureerd of opdringerig te zijn. Ik kan echt niet genoeg positieve dingen zeggen - ik zou het naast de Nike Free 3.0 v5 rangschikken in termen van bovenste design. Als het gaat om schoenzolen, hou ik van verschillende gevoel voor verschillende doeleinden. Voor vormwerk hou ik van minimaal kussen. Voor snelheid hou Nike Air Max 2017 Womens ik van een stevige, responsieve zool. Voor casual en lang Nike Air Vapormax Femme lopen geef ik de voorkeur aan een zachtere zool. De Cursoris past zeker in de laatste categorie. Ik heb het enige gevoel van de Mizuno Cursoris gezien als beschreven als rennen op een gevoerde fitnessruimte. Dit is een vrij nauwkeurige beschrijving - het voelt zacht aan, maar de stapelhoogte is zodanig dat het niet kussenachtig is. Voor mij is het een bijna perfecte schoen voor lange, gemakkelijke runs of recovery-runs. Het is ook ongelooflijk comfortabel om gewoon te dragen en om te dragen. Dit is een beetje een afwijking van andere zero-drop schoenen die de neiging hebben tamelijk stevig te zijn (bijv. De Merrell Bare Access, Altra Instinct, New Balance MR00, etc.). Als je een schoen met een nulverkleining wilt met een zachte zool, zou de Cursoris tot de beste schoenen op Nike Air Presto Mens je lijst behoren om te proberen. Omdat de zool zacht is, zou ik de Cursoris niet als een responsieve schoen Adidas Superstar Mens classificeren. Het is geen schoen die ik zou bereiken om een ??5K op de weg te racen. Op bezorgdheid heb ik gehoord dat de Cursoris te maken heeft met zoolbestendigheid. de zool heeft rubber op alle juiste plekken - hak (de oranje haklap is van rubber, niet EVA), over de voorvoet en omhoog door de grote teen. Sommige hebben echter problemen gehad met het snel uiteenvallen van de belichte delen van EVA. Ik heb gemerkt dat schuren van de EVA in het voorvoetgebied de neiging heeft om kleine "lipjes" in de voorvoet te vormen die je kunt afhechten. Nochtans, met 50 mijlen op mijn paar is de slijtage niets ik overmatig bezorgd ben (zie foto hieronder). Als je de neiging hebt om op de voorvoet op je schoenen te kauwen, kun je dit Nike Air Max 1 Hombre overwegen voordat je deze schoen koopt.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login